Despre Roxana Andru
-
Data nașterii 20-07-1981
-
Sex Feminin
-
Nivel de educație Diplomă de licenţă
-
Industrie Producție
-
Permis de conducere B
-
Vizualizate 83
Educație
Experiențe
-
2017 - în prezent
Qapirom Plast
Referent resurse umane
Procesarea cererilor de concedii de odihna, concedii medicale, invoiri, delegatii, obligatii cetatenesti
Procesarea cererilor de ore suplimentare Actualizarea datelor in platforma PTM Verificarea si corectarea eventualelor anomalii
Efectueaza comenzi tichete de masa ; solicitare de carduri / anulare carduri Intocmirea raportarilor statistice
Intocmirea situatiei concediului de odihna neefectuat
Actualizarea datelor personale: angajari / plecari / reluarea activitatii Evidenta deducerilor personale
Modificari ale contractelor individuale de munca – acte aditionale, decizii de incetare
Introducerea concediilor medicale si calculul acestora
Introducere bonusuri, premii, avantaje in natura, pensii facultative, propriri, avansuri, restituiri avans spre decontare, calcul spor de fidelitate, prima de prezenta
Calcul indicator
Intocmirea documentelor pentru recuperarea sumelor de la Casa de sanatate pentru concediile medicale achitate
Eliberarea adeverintelor medicale, de venituri, calitatea de angajat etc. Prezentarea documentelor si raspunderea in relatia cu ITM, Casa de asigurari sanatate si Casa de pensii
Intocmirea documentelor de personal
Raspunderea fata de actualizarea documentelor de personal, a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Inregistrarea documentelor de personal in programul REVISAL Intocmirea dosarelor pentru evidenta femeilor insarcinate
Raspunderea fata de evidenta informatica a documentelor de personal incarcate in platforma
Raspunderea fata de arhivarea documentelor de personal
Raspunderea fata de gestionarea datelor cu caracter personal la care are acces -
2015 - 2017
Qapirom Plast
Asistent resurse umane
Intocmirea si transmiterea adeverintelor, in conformitate cu solicitarile Verificarea pontajelor lunare
Distribuirea fiselor de salarii si tichetelor de masa, la momentul efectuarii platilor salariale
Administrarea contractelor de munca/actelor aditionale
Evidenta personalului/numar angajati – demisii/angajari lunare/Turn Over/absenteism
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal
Asigurare suport in diferite alte activitati in departamentul administrativ si protectia mediului -
2014 - 2015
Xerox Business Romania
Senior call center
Preluarea și gestionarea apelurilor telefonice venite de la clienți aflaţi în Franţa Identificarea și soluționarea problemelor în funcție de nevoile lor în cel mai scurt timp posibil
Asistent team leader in formarea, inspirarea, motivarea noilor angajati -
2010 - 2023
Eurgem SRL
Asistent manager
Efectuarea, organizarea si evidenta comenzilor, serviciilor de dupa vanzare, a platilor
Introducerea in gestiunea comerciala a comenzilor ferme cu data exacta de livrare Evidenta si trimiterea SAV-urilor, daca este cazul
Transmiterea comenzilor ferme catre furnizorii, stabilirea datei de iesire din productie pentru organizarea transportului si pentru confirmarea datei de livrare la clientul final
Organizarea transportului, a documentelor necesare pentru efectuarea acestuia, receptia comenzilor inainte de livrarea lor, efectuarea borderourilor de livrare necesare clientilor
Mentinerea relatiei cu banca, cu contabilitatea semnand si furnizand documente contabile, efectuarea de plati, viramente, gestionand bugetul, mentine relatia cu furnizorii / clientii, transmiterea tuturor informatiilor catre administrator Inregistarea platilor, mentinerea la zi a documentelor in Gestiunea Comerciala, de la oferte, comenzi ferme, borderouri, SAV, adresele de facturare si livrare ale clientilor
Reprezinta firma in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii cu impact -
2004 - 2010
Realitatea Bihoreana
Redactor
Editare text, editare articole, redactarea articolelor jurnalistice, cercetare documentare